Chat
Takaisin keskustelualueelle | Vastaa viestiin
Myllyjärvi, C-talo
Laura kirjoittaa 25.7.2010 17:55
Heips,
olen muuttamassa Loukkukorventielle C-taloon solukaksioon, toiseen kerrokseen 1.9. Kaipaisin kokemuksia talosta ja lähiympäristöstä. Onko keskustaan kunnollisia pyöräteitä vai kannattaako suosia bussia? Onko lähistöllä palveluita, esim. kauppoja?
Minkälaisia ihmsiä talossa asustelee, onko ollut ongelmia esim. metelin kanssa? Haluaisin kuulla kaikkea mahdollista positiivista ja vähemmän positiivista C-talosta.
c-talosta pois muuttava kirjoittaa 25.7.2010 18:24
hei! muutan syyskuun alussa juuri pois c-talon 2.kerroksesta, sain yksiön nimittäin muualta. ehdin asua vuoden myllyjärvellä ja minulla ei kyllä oikeastana ole paikasta pahaa sanottavaa. mielestäni myllyjärvellä on mukava asua. bussipysäkki on ihan talojen lähellä ja busseja keskustaan menee kai n. 3 kertaa tunnissa. itse olen kyllä kulkenut pyörällä oikeastaan kaikki matkat, myös talvella. keskustaan/yliopistolle menee hyvät pyörätiet ja n. 4km matka keskustaan menee pyörällä nopeasti. ihan talojen läheisyydestä löytyy myös siwa ja jonkinlainen pizza/karaokepaikka. sitten noin kilometrin päästä löytyy keljon marketit eli prisma ja citymarket ja lisäksi esim. lidl ja muita kauppoja. eli hyvät kaupat löytyy aika läheltä.
mielestäni talokin on ollut rauhallinen, mitä nyt välillä ollu jotai yksittäisiä bileitä, jotka kuuluvat opiskelijaelämään, mutta ei niistäkään suurta haittaa ole ollut.
c-talosta pois muuttava kirjoittaa 25.7.2010 18:33
sen voisin vielä lisätä, että naapureihin ei oo hirveesti tullu tutustuttua, mutta iha mukavilta ovat vaikuttaneet, eikä mitää ongelmia oo ollu.
talon lähiympäristö on iha kohtuu rauhallinen ja esim. kadun toisella on omakotitaloja ja rivitaloja, joissa asuu lapsiperheitä.
Lähettäjä kirjoittaa 2.8.2010 14:38
Vielä kun olisi posti niin AVOT